Bnenebiye Papatyaaam1 benim eltim sadece vazelin kullanmış 2 tane normal doğum yaptı hiç bi çatlak yok
mrshappy Papatyaaam1 ben ilk hamileliğimde lierac ve zeytinyağ kullandım. Ama cildi içerdende beslemek lazım bol su içerdim ve her gün tahin yerdim. Çokta kilo almadım hiç çatlağım olmadı. Bu hamileliğime de yine lieracla başladım bakalım ne olacak
Burnosunn_annesi Bnenebiye kız eltilere güven olmaz eksik demiş olabilir😂😂şaka bir yana bünye meselesi her insanın yapısı başka oluyo 🥲
Zlyha58 Papatyaaam1 kızımda lierac kullandım oğlumda aklıma geldikçe Hindistan cevizi yapı sürdüm çatlmadım ikisinde de bence kremle falan değil vucüt yapısıyla alakalı kimi ne sürse çatlıyor kimi sürmese de çatlamıyor 🤔
Tuba2144 Papatyaaam1 güzellik uzmanı tanıdığım var sızma zeytinyağı kullan dedi cildin elastikiyetini arttiriyormuş düzenli kullanınca bişey olmaz dedi bende yeni basladim bakalım
Pembe_bulut Daha geçen gün bio oil aldım yeni kullanmaya başladım 5. Ayımın içindeyim. İlk hamileliğimde dalinin bebek yağını kullanmıştım avokadolu olanını çatlağım olmamıştı.
Meri3535 Ev yapımı kantaron yağı günde iki kere ve incianın balsamını kullanıyorum şimdilik çatlağım yok şükür.
bizzocone Meri3535 hamilelikte kantoron yağı önerilmiyor rahim kasılmalarını tetikleyebilirmiş ayrıca güneşten korumazsan da lekeye sebep olabilir
Rbsshn Meri3535 kantaron yağını gebelikte önermiyorlar. Ben de çok severim normalde gebelik baslarında kullanıyorum internette araştırınca yablıs olduğunu gördüm bilginiz olsun sizlerinde
Ruumis Papatyaaam1 16. Haftamdan beri lierac kullanıyorum 39+4 üm çatlamadım şükür maliyet olarak yüksek ama