Kızlar normal dogum istiyorum ilk gebeligim dogumdan korkuyorum rahat gecsin diye her tuşa basarım diye düşündüm yürüyüşe basladım 39 hafta bitti ama yürüyüş beni kötü etkiledi 2 km yürüdüm bebek hareketleri nerdeyse hiç hissedemedim aksam acile gittim iyi dedi ama ne yapsam devam etsem mi çok arada kaldım baska ne yapmalıyım