Fatmaaaa41 Hanımlar eşim kan verdi, sperm testi de verecek. Kan testinde her şey normal sadece testesteronum alt sınırı 1.97 gösteriyor eşimin 1.37. Herhangi bir cinsel isteksizliği de yok. Bu değer çocuk olmasına engel mi? Böyle durum yaşayan var mı?
Ayseguls_baby Fatmaaaa41 bence çok sorun değil biz 3 seneye yakın gebelik için uğraştık eşim 3 farklı yere gitti 2 özel 1 devlet hastanesine hiçbiri testesteron istemedi. Sperm testi istendi elle muayene oldu ve ultrason çekildi özel bölgesine varikosel veya herhangi bir anomali var mı ona bakıldı. Şükür hiçbir sorunu çıkamamıştı.
Sinif177 Fatmaaaa41 testesteron düşüklüğü kemik erimesine sebep oluyor. İhmal etmeyin bir kemik ölçümü yaptırın bence.
Ayseguls_baby Fatmaaaa41 istanbuldaysanız Ümraniye eğitim araştırmaya gitti eşim, çok detaylı bakıldı orda. Elle muayene sperm ve ultrason orada istendi baya memnun kaldı doktordan da
Fatmaaaa41 Ayseguls_baby eşim kartalda verecek sperm testi özelde, horman testi de devlet istedi. Testesteron düşük çıkınca acaba etkiler mi diye merak ettim
Ayseguls_baby Fatmaaaa41 biz özelde de verdik canım medipolde hatta, Ümraniye eğitim araştırma ilk muayeneye gidince hemen aldı sperm testini bide orda vermiş oldu çokta memnun kaldı doktorundan çok pozitif bir doktordu oturduk sohbet ettik dedi. Sanmıyorum canım bizden hiç hormon testi istenmedi sperm testi önemli dendi hep