Nya16 Kızlar selam aşağıdaki fotoğrafta ovülyasyon pik mi? doktora gitmiştim bugun yarın çatlar bugünü değerlendirelim demişti dün, bizde gece anca müsait olduk.. sizce ne diyosunuz? test bu sabaha ait
Nya16 miracsmom_ doktor 48 saat yaşayabilir dedi, dün gece 12de oldu, tekrar bugün değerlendirelim mi yoksa gerek yok mu sizce
miracsmom_ Nya16 bence bana kalırsa değerlendir biz gün aşırı da denedik ovilasyon ile ama kısmet olmadı ve bi arkadaşımla konuşurken sperm çok kaliteli ise olur o dedi bizde bu ay yine ovilasyon ile 2 gün denedik hem o gün hemde ertesi gün çok şükür şu an 5+5 haftalık hamileyim 🥰🥰