Marria valla bazı kadınlar hiç korse kullanmıyo ama göbeği hiç kalmıyo sen her ihtimale karşı kullan normal yapçaksan hemen de takabilirsin daha etkili olur yoksa göbeğin sarkar o en Azındqn göbeğini toplar ben hem normal oldum hem sezeryan normalde daha çok kaldı göbeğim sezeryan dq daha az ama swzeryandan içini temizliyorlar normalde kendi pisliğini kendi atıyo vücut kan yoluyla o yüzden hemen tak göbekte sarkma olmasın