Günaydin herkese 39. Haftamdayim asiri akintim var hep vardi aslinda da 30 lu haftalarimda artti bir kac hafta once fitil kullandim azaltti ama tamamen gecirmedi yine de sonra yine artti oyle bir geliyor ki camasirim islaniyor resmen ayiptir soylemesi boyle sumuk gibi sari renkli akinti ve idrar yollarimdan da geliyor ama kokusuz bir akinti ve hani enfeksiyon mu degil mi anlayamiyorum agrim sizim falan yok sadece boyle akintim var simdi dogum de heldi bebege fln bulasir diye cok korkuyorum napicam acaba yasayan var mi