Merhaba kızlar. Ben gecen hafta çarşamba günden itibaren belim agrır gibi oluyordu ama tek sağ tarafı.cuma günü döllenme günümüş cumartesi ve pazar karnımda cok ağrıdı. Dünden beri hafif ağrıyor iki yer. Dünden beri sıklıkla tuvalettede gidiyorum. Sizce normal mi? 17 mayıs adet olcam,erken gebelik test için erken sanırım?