BFerayeY Bebek arabasını Hollanda’dan sipariş verdim canım geldi çok şükür 👏🏻 İçinde hem büyüyünce kullanabilirim hem küçükken kullabilirim Bebek arabası var ve arabaya koymak icin Sepeti var yatağanı annem bir arkadaşından aldı bebeği yatmamış içine ama markasını bilmiyorum
7 tane zıbın aldım içine hem kişa kollu hem uzun kollu
10 tane pantolon
2 tane hastane çıkışı 10lu ve 5li
4 5 tane takım tam hatırlamıyorum
2 tane uyku setı
5 6 tane çorap
4 tane ağız mendili
2 tane eldıven
2 tane şapka
6 tane bluz
1 yastık kılıfı
1 çarşaf
1 yatak örtüsü
1 kışlık tulum
1 ceket
1 yelek
baska bişey almayacam çünkü akrabalarda bişeyler alacağı için 🙂