Hamisbirisi1 bende çok düşündüm bunu, mutlaka kullanışlı olur ama bebevoyu ve xiaominin sadece kamerasını kullanan 2 arkadaşıma gittim. Evet güzel modeller ama zaman senkronizasyonu olarak telsizden bir tık daha yavaştı. Ekranlı modelde o yavaşlığı yan odadan gelen çocuk sesi ile anladım.
Xiaomi ise uyarıyı verdi ama onu telefondan açana kadar yanına gitmek mantıklı oluyor bence.. eğer çalışan anne iseniz gün içerisinde çocuğunuzu görmek için xiaominin kamerası çok mantıklı.
oğlumda phillipsin telsizini kullanmıştım, hık sesini bile anında ilettiği için 6 sene sonra yine aynısından aldım.
Emzik çok farketmez ya bence, zaten zifiri karanlıkta yatırmadım ben hiç illaki azıcık görünüyor yatağında emzik.