Kızlaar selamm, bugün sabah spinal anestezi ile planlı sezaryen doğumum vardı, aşırı ama aşırı korkak ve gergindim, gece boyu uyuyamadım korkudan,sabah 6 da hastaneye yatış yaptık ve beni 8 de ameliyathaneye aldılar. Ardından bi 10 dk içerde hazırladılar ve anestezi doktorum spinal iğneyi yaptı. Damar yolu açtırmak çok daha zor diyebilirim çok minik bi iğne ağrısı ve sonrasında bacaklarımda bir sıcaklık hissi gelmeye başladı. Beni ameliyat masasına yatırdılar ve uyuştuktan sonra sondamı taktılar hiç hissetmedim takıldığını. Sonrasında doktorum geldi ve ameliyata başlayacaktı hep ilk kesiyi hissedeceğimi düşünüyordum ama hiçbir acı hissetmedim evet tüm dokunmaları hissettim ama acı yok kızlar. Eşimi de yanıma aldılar ve Ameliyata 08.15 de başlandı ve kızımı gördüğümde saat 08:17ydi. 2 dk içinde çıktı resmen. O duyguyu tarif edemem hayattaki en güzel duygu buymuş. Sonrasında bebeğimi ve eşimi çıkardılar bana da sakinleştirici bir ilaç yaptılar 20 dk falan sürdü dikişlerim. Toplamda ameliyat 30 dk sürdü diyebilirim. Odaya geldiğimde hemen emzirdim kızımı sütüm de hemen geldi çok şükür🙏🏻 2 saat sonra uyusukluk geçmeye başlayınca biraz agrım oldu amaa asla dayanılmayacak bir ağrı değil, 6 saat sonra da sondayı çektiler onu da hiç hissetmedim saniyelik bir olay. Sonra ilk yürüyüşümü yaptım, en ağrılı kısım burası diyebilirim ama yine söyleyeceğim katlanılamayacak bir agrı değil ve yürüdükçe ağrılar azaldı. Karnıma bastırılma olayı da hemşiler yavaş yavaş bir kaç kez ameliyat sonra sı bastırdı evet agrıyo ama 10 saniye sürüyor zaten. Şuanda kızım yanımda uyuyor ve dünyanın en güzel şeyi anne olmakmış. Benim gibi iğne bile olamaayan biri bunları söylüyorsa hiç korkmayın. Allah herkese böyle kolay doğumlar nasip etsin 🙏🏻