Benim ikinci gebeliğimde çıktı doğumdan sonra geçti şükür ama hamileyken olması da kötü ben yatakta dönemiyorum uyurken uzanırken inliyorum resmen bütün hayatımı alt üst etti temizlik düzen sosyal hayatım evde iki çocuğum var eşim titiz aşırı takıyorum kafama. bir an önce doğsun bebek bakmak daha kolay geliyor bana hamileliktense bu varis yüzünden 😔 çok çaresiz hissediyorum kendimi 21. Haftadayım bende be çoğu kişi bilmiyor bu rahatsızlığı o yüzden çok anlaşıldığımı düşünemiyorum 😔 umarım rahatlarız bir an önce