Kızlar merhaba 4 sene önce ablam esencan hastanesi Melih bey takipliydi, şimdi ise ben. En başından beri Melih bey ile birlikte devam ediyoruz. Harika bir doktor rahat, güvenilir, şakacı, işinin ehli. Ultrason kalitesi çok iyi. Bizim son 10 günümüz bu civarda oturan tüm annelere gönül rahatlığıyla önerebilirim.