BerilGzl Merhaba kızlar benim minik prenses baya hareketli 38 e girdik hala formunu koruyor😁 korkuyorum bazen normal mi diye😁 hareket edince aşağıya dikenler batıyor sanki 🤦🏻♀️Kendime kader arkadaşı arıyorum 😁
Burcum91 BerilGzl aha iste o benimmm😃 benmde oyle ayniuiz sennle uyuyamiykrum ya uyku akip gozumde ama ben uyuyamiom krampalr karnima hareket ettikce artio bide😃
BerilGzl Ozlem45 Ceylanarc Burcum91 artık doğsun istiyorum yaa erken ya da geç doğmasıyla bi alakası yoktur değil mi 🤣🤣
Burcum91 BerilGzl benve yok buqun komtrlim.vardi bisey cikmadi haftaya carsambayi beklios smdi bizde😄
Ceylanarc BerilGzl bende doğsun istiyorum artık ya yalancı ağrılarım oluyo sürekli belirsizlik bunaltıyo insanı 😕
BerilGzl Burcum91 biz de ptesi gitmiştik nst de sancı çıkmıştı ben bişy hissetmiyorum diyince yalancı sancı demişti 😁
BerilGzl Snmrzgr0 doğum pozisyonundaydı benimki en son acaba tekrar dönebiliyorlar mı en cok ondan korkuyorum 😱
Ozlem45 BerilGzl ben 35 haftalikken virgin simdi 36 haftaligim o zman 3200 gram demisti canim bilmiyorum kilosu fazla deyip duruyo oglusuma 😄