Kbr777 İlk kez başlık açıyorum hep görünce oh ne güzel azıcık kalmış dediğim o tarih son ‘99 gün 🥹 hem çok duygusal hemde sonlara yaklaşmanın mutluluğu var içimde. 100 den aşağı düşenler burda mısınız dostlar ses veriiiiin 💝
Kbr777 Ozlemakyuz ayyy evet 🩷 sağlıcakla alın inşallah kucağınıza sizde 🙏🏻 sizin de çoook az kalmış 🌸
Ozlemakyuz Kbr777 günler azaldıkça korku heyecan telaş sarıyor sizde durumlar nasıl ilk doğumum bide aşırı heyecan var
Kbr777 Ozlemakyuz aaa benimde ilk doğumum olacak 🫠 bende korku henüz yok galiba cahil cesareti yaşıyorum şu an 🙈 bir an önce kavuşmak istiyorum misafirimi çok merak ediyorum 🥰
Kbr777 Erzincan24 aaaa aynıyız sizinle 🧡 uygulamaya göre tabi ayyy lütfen doğurunca tekrar burda buluşalım rabbim hissettirmeden kucağımıza almayı nasip etsin hepimize sağlıkla 🙏🏻🥰
Kbr777 Nesrnn yaaa azıcık kalmış 12 gün nedir ki bitecek bitecek merak etmeyin taaa nerelerden geldik 💪🏻 12 sonra buraya inşallah pozitif hikayenizi yazmak nasip olsun 🧡🌸
istek8serkan Kbr777 uygulamaya göre son 42 gün Lakin 2 sezeryanım olacağım daha kaç hafta erken gelir bilmiyorum şu an 34 haftalık tam olarak😍
Kbr777 istek8serkan geliyor gelmekte olan desenize 🫠 hadi sağlıkla alın inşallah kucağınıza sizinde azıcık sayılı gününüz kalmış 💝🌸
Nesrnn Kbr777 amin inşallah 2 haftadır beklıyoruz gelecek dıye sancı var acılma yok bakalım guzel dogum anımı yazmak nasıp olsun
istek8serkan Kbr777 Evet Rabbim hepimize hayırlı bir doğum nasip etsin Rabbim hiç kimseyi dar kapıda bırakmasın inşallah❤❤❤
U-M_mom Kbr777 Bizimde son 111 çok heyecanlı ve endişeliyim biran önce vaktinde saatinde sağlıkla doğurmak istiyorum