Kızlar uygulamaya göre şuan 24+2 haftalık hamileyim yani 24 haftalık mi 25 haftalık mi hamileyim kan uyuşmazlığı iğnesi 28. Haftada vurunuyor ben 3 hafta sonra mi vurunacagim 4 hafta sonra mi yani kafam karıştı yardımcı olur musunuz mesela 28 degilde 27. Veya 29. Hafta vurunsam birşey olur mu