Aynı durumdayim oğlum 5 yaşında ve 14 gün sonra doğuma gireceğim korkum endişem en üst safhada :( ilk dogumumda sadece sevincim vardı körlemesine girmişim gibi doğuma ama bunda hadi bana bir şey olursa oğlum diyorum, ameliyat sonrası zorluğa korkuyorum düşündükçe ağlamaklı duruma geliyorum. Sadece ben böyleyim sanıyordum ama anne yüreği galiba benden başka birinde daha olmasına inanır mısın sevindim. Rabbim yardımcımız olsun evlatlarımızın ayağına taş değmesin