Evet iyisiyle kötüsüyle bu günlere geldik kızlar bu benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğim 22+3 de spina bfidali olduğu için normal doğum ile sonlandı şuan 25+6 günlüğüz oğlumla erken doğum riskimiz var rahim ağzı kısalığı dendi ama bir operasyon yapılmadı hastaneye yattık çıktık şimdi progestan kullanıyorum elimden geldiğince dinleniyorum geçen hafta ciğer geliştirici yapıldı ne olur ne olmaz diyerek sizde durumlar nedir inşallah sağlıklı kucağımıza alırız minik mucizeleri 💙🧿