Merhaba sevgili anneler ben 41 gün yatışım yapıldı günüm dolduğu için pazar günüydü o gun doktor akşama kadar beklemek istiyorum suni sancı vermek istemiyorum dedi bende kabul ettim aksama doğru çok hafif sancılarım oldu gece saatleri artmaya başladı iyice kötüleştim sabaha kadar uyumadım sabah doktor geldi acilmam hiç yoktu o kadar sancım olmasına rağmen bir iki saat sonra tekrar muane yapıldı ve 2 santim açılmam vardı ama sancılarım artmaya başladı dayanamaycak hale geldim saat 12 buçuk civari 2 dkk 1 sancım vardi artık hastaneyi inletiyorum açılmam 6 cm ama kötüyüm beni dogumhaneye götürdüler giderken kustum hatta dogumhaneye geldim hemşire bana epidural anestezi yapalım dedi hemen istedim çünkü o kadar kötüyüm ki 4 cm bekeleyemezdim anestezi yapıldı o kadar rahatladım ki uyuya kaldim 1 saat fln uyudum ve uyandiktan sonra 8 cm ve yarim saat sonra da 10 cmm açılmam tamamlandı ama kızım inatci gelmedi 40 dkkya yakin ikindim en son karnima baskı uygulayip öyle çıkardılar kızım dikislerim vardi kaç tane olduğunu soylemdiler ama atlattim kızım sağlıkla kucağıma aldım 3450 grm 50 cm boy ile doğdu allah tüm bekleyenlerin kucağına sağ salim almayı nasip etsin buraya yazmayı çok istediğim icin yazdım çünkü hamileyken butun doğumları okudum ve korkmadım teşekkür ederim ♥️