Merhaba kızlar , son postlarımı okuyan bilir 23 gün önce doğum yaptım 14 gün öncede ikinci kez dikişlerim atıldı. Çok şükür ikinci dikişlerim tuttu ama afedersiniz büyük abdestimi yapma esnasında makatımda kesikler ve yanma oluyor o esnada ve abdestten bir iki dakka sonrada sürüyor zaten önceden anal fissür vardı şişliği duruyordu daha ama önceden böyle olmuyordu birde kabızlık şurubuda içiyorum ama yine katı biraz sert oluyor işte o esnada makatıma yakın olan dikişim ağrıyor çünkü çok yakın olduğu için malum etrafı geriliyor ve korka korka, kasıla kasıla yapıyorum. Kızlar önereceğiniz başka bişey varmı özellikle krem olabilir proctolog krem vardı evde onu kullandım ama yine aynı işe yaramadı pek. 🥺 lütfen iyi bir çözüm önerin o esnada çok korkuyorum aklımda hep daha ilerler diye ve yemek yeme isteğim yok sırf tuvalete çıkmıyayım diye hani dikişlerde bir yandan psikolojim kaldırmıyor artık🥲🥲