Momiesss belki önceki sancıları hissetmemiş olabilirsin yani önce 20 dkda bir 10 dkda bir gelmiş ama sen anlamamişsindir belki bence ağrıyı iyice hissetmeye başlayınca hemen hastaneye gecmelisin doğum olduğuna emin olacak kadar ağrın oluyormuş zaten burda herkes öyle diyordu okuduğum kadarıyla 🫶