melsaanne Neden o kadar fazla ilaç yazdı ki canım doktorum bana ilk defa 12 haftalıkken ferrum ve decavit yazdı, i Mom u aile hekimim yazmıştı tabi doktoruma sorarak kullanmaya devam etmiştim. Acaba değerlerini mi beğenmedi de onun için mi yazdı canım