Fatmablt1 Haziran’da doğum yapicam alışverişim eksik gibi geliyor kız bebiş bekliyoruz benim gibi Haziran temmuz da doğum yapıcaklar neler aldı fikir verir misiniz? Yaz çocuğu olucak ama uzun kollu da al dediler ne kadar almalıyım
bebegimibekliyorum__ Fatmablt1 ince pamuklu ama uzun kollu hastane çıkışları, tulumlar, sıfır ve yarım kol zıbınlar, 3-6 ay ince pamuklu uzun kol yarım kol tulumlar 6-9 uzun kol tulumlar müslin örtüler penye battaniyeler böyle yani
Tontis2025 Fatmablt1 ilk doğduğunda ince uzun ama 1-2 hafta sonrası icin hep kısa kollu bodyler aldım bebeği nasıl alıstırırsam öyle gider mantığıyla yaklwsıyrum yazın cok sıcak oluyor izmirdeyiz biz isilik geçirir yoksa
rojingok Fatmablt1 bence çok fazla almayın çünkü yazın çok sıcak bebeklere zararlı uzun kol çok fazla ihtiyaç duymazsınız ama 40 liken olabilir
Wewe Fatmablt1 benimde o zamanlar doğacak allah nasip ederse. İlk 1 hafta uzun kollu giyidirip sonrasında kısa kolluya geçiş yapabilirmişiz öyle araştırdım. Ona yönelik alışverişi tamamlayacağım ben
PAG Ben karışık olacak şekilde bol bol zıbın aldım kolsuz,uzun kollu, kısa kollu tabiki her ihtimale karşı bir kaç takımda aldım geri kalanı hep şort elbise tarzında aldık biz şırnaktayız buranın sıcağı çok kötüymüş o yüzden 😣
Fatmablt1 PAG biz de izmirdeyiz ama alışverişi yaptım çok eşya almamayı tercih ettik ama eksik kalıcak diye de endişeleniyorum
Fatmablt1 Tontis2025 bizde izmirdeyiz bende zıbın aldım 5 6 tane kadar uzun kollu hastane çıkışı aldık 5 tane de yazlık 3 aya uygun şortlu takım aldık yeterli mi bilemiyorum
Dilos6 Ben kolsuz ya da kısa kollu zıbın aldım. Hastane çıkışı iki tane aldım ikisi de 5 li bir tek onlar uzun kollu gerisi kısa kol ya da sıfır kollu aldım
Dilos6 Fatmablt1 Benim de ilk gebeliğim pek bilmiyorum ama iki hastane çıkışı, bez, battaniye vs koyarım herhalde sonuçta bebeği neye saracaklar. Birkaç tane zıbın da koyarım tamam başka bir şey gerekir mi emin değilim
Tontis2025 Fatmablt1 valla yenidoğanları ben bol tuttum sürekli kusacak vs diye çok söylediler alma etme çabuk büyüyor falanda yani sürekli üst değiştireceğimizde bir gerçekten hangi birini yıka ütüle yapcaz bari çeşit olsun Bir sürü çıtçıtlı body aldım ben giydircem uzunları giydirmeyi düsünmüyorm kuzum
sseymayk Kızlar en telaş ettiğim konu benimde bu. Nasipse haziranın başında doğacak oğlum 35 haftalığız. Ve yeni doğan olacağı için kısa giydirmek olmaz uzun giydirsek Mardin’de yaşıyoruz sıcağı çok mu yakar acaba sorular beni mahvetti
Melek38_ Fatmablt1 3 tane uzun kollu takım gerisi bol bol zıbın, ve müslin örtü. Penye yelekde aldım sırt önemli ☺️ Gebelik okulunda şapkanında çok anlamlı ve önemli oldugun dan bahsettiler. Geri kalan ihtiyaçları hasıl durumda alıcaz. Havalar çok enteresan ilerlediği için direk alışveriş yapamıyor insan
Melikeakkc Fatmablt1 yenidoğan setler uzun kollu , kardeşimden geldi kıyafetler koşa da var ama ilk öncelik uzun giydircem dyruma göre kısaya geçerim. Almasan bile bi Avm ye gidip alıp gelme çok uzun süre bişey değil