Mhrbnylcn Selam anneler.ikiz bebek bekliyorum ve ikiside erkek.birisi için semih ismini düşünüyorum. Ama diğerine karar veremiyorum.fikirlerinize açığım. Diger seçeneğim ise yaman ve çağan.
Haticee11 Mhrbnylcn sağlıcakla kavuşun inşallah ♥️ benimde ikizlerim olacak inşallah 17 haftalık olduk birinin cinsiyeti belli diğeri daha göstermedi 😂😂
ipekmom_ Mhrbnylcn Semih ve melih hep uyumlu ahenkli gelmiştir bana 😊 sizin seçeneklerinizden yaman güzel ama bu aralar sık duyuyorum o yüzden çağan diyorum ya da birisi yaman diğeri çağanda güze oluur
Mhrbnylcn Haticee11 teşekkür ederim sizde hayırlısı ile alırsınız kucağınıza inşallah bende 17.haftadayim benimkiler tek yumurta oldugu icin cinsiyetleri ayni
Yogurtlupilav Mhrbnylcn Semih - Selim de güzel bence. Arda - Aren ve Alp - Sarp ı da beğeniyorum ben. İlla uyumlu olmak zorunda da değil tabiiki.. Semih - Yamaç ta güzel.
Evinttnc Benimde ikiz erkek olucak Allah nasip ederse iki isimli istiyorum ve şu şekilde koyduk isimleri zeyd malik zayn melih diye 😊
deniz_shd Mhrbnylcn Eğer Semih koyarsanız kesinlikle Melih 😊 Benim ikinci oğlumun adı da Melih. İlk oğlumun ismine uymadı hiç 😅 ama Semihle çok uyumlu olur