Bugün kontrolüm vardı NST ye girdim bebek hareketi azdı bir kaç gündür doktor sonucu beğenmediğini ve Ultrason yapacağını söyledi. Bebeğin suyunun bittiğini acil sezeryana almam gerek dedi. O an ne yapacağımı şaşırdım eşim iş yerinden geldi doğuma 3 dk kala😁 1 saat içinde kendimi ameliyathanede buldum. Spinal sezeryan oldum ilki vajinal doğumdu bunu da tatmış olduk 😅 çok şükür oğlum yanımda uyuyor şuan. Allahım herkese nasip etsin çok başka bir duygu çok ❤️❤️