Demet_yldz Evet kahve makinesi çok daha iyidir, zaten günlük içebileceğimiz kafein oranı var. Onu aşmadığımız sürece bir sorun olmaz, bence en azından hamilelik boyunca 3’ü 1 aradadan kaçının ne olur ne olmaz. O da içeriğinde bir sürü şey olduğu için, kahveden çok her şey var 🤷🏻♀️