hamcokelek33 Arkadaşlar sezaryen sonrası vajinanın ön tarafında şişlik yaşayan oldu mu, dikişle rahim ağzı arası baya şiş 3 gün oldu doğum yapalı
Girlmama hamcokelek33 benim oyle bir sorunum olmadi aksine hamilelikte hormonlardan sismisti dogumdan 1 gun sonra eski haline dondu her hangi bir abarti agrin dikislerde iltihap acilma tarzi bir sey yoksa sorun olacagini sanmiyorum muhtemelen 4 gun sonr akontrolun vardir o zaman sorarsin
Beyza2329 hamcokelek33 allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin hemşehrim geçmiş olsun allah şifa versin tez zamanda iyileşirsin inşallah❤️
ayseayseaysee hamcokelek33 benim vajinamda değil de dikişlerimin üst kısmı göbeğimin dikişlere düştüğü yer aşırı ödem topladı
hamcokelek33 Girlmama evet cumartesi gideceğim allah izin verirse. Böyle kötü koku iltihap gibi değil de vajinamın ön tarafı ödemli şişmiş gibi, hiçbir şey anlamadım
Girlmama hamcokelek33 hmm hic bilemedim gecmis olsun surekli dus al hem sutun artar hem de dikislerin daha hizli temiz iyilesir
hamcokelek33 Beyza2329 ayyy çok teşekkür ederim hemşehrim🥹darısı en kısa zamanda sağlıkla mutlulukla sana inşallah 💖
hamcokelek33 ayseayseaysee benim de tam tersi dikişlerin alt kısmı vajinanın başlangıç yeri🥹 sizin kaç gün oldu?
ayseayseaysee hamcokelek33 bol bol masaj yap, sabah akşam bol batikonlu pansuman yap dağılır dedi. Siz gittiniz mi doktora