Emfa ay bendede gastirit reflü ve mide fıtıgı varrr😱ahhh o mide bulantısını hiç sorma zaten 4haftalıkken ögrendim ogünden tam 17haftalıga kadar sürdü ve bende süründüm bittim resmen ama bu yanmadaa beter birşeymiş ay bilmiyorum valla nasıl gecicek 23+4üm