Keug0 Kızlar 1 ay oldu neredeyse bebişimi görmeyeli her randevu gecesi o kadar heyecanlanıyorum panik yapıyorum ki kötü bişey olursa duyarsam diye yarın hepimiz güzel haberlerle gelelim 22+3 olduk
Edizhr Keug0 benimde 1 ay oldu ayrıntılıyi bekliyorum 22. Haftada gireceğim 20+4 insan özlüyo görmek istiyor 🥹
keyifcivcivi Keug0 yaa ben de öyleyim saatler geçmek bilmiyor 36+1 planlı sezaryen olacağım acaba gün verir mi doktorum diye düşünüyorum kilosu nasıl vs vs sürekli düşünceliyim😣