Ayc61- ilk doğumum epiduralli normal doğumdu. Açılmam 5 ya da 6cm olduğunda taktırmıştım epidurali. Gerçekten doğumda konfor sağlıyor. İkinci doğumum epiduralsiz tamamen doğal bir doğum olmuştu ikisi arasında seçenek seçecek olsam epidurali seçerim. O yüzden imkanı olan epidurali alsın.