ecrinkusum Sabahtan 3 kere çamaşırım ıslandı bende acile gittim her ihtimale karşı oda açılma yok ama bebeğin suyu azalmış bidaha eve geldim açılma olsun diye ne yapmam lazım ara ara sancım da var yoksa böyle böyle açılma olur mu acaba
rojingok ecrinkusum sancı var da açılma olur çünkü önce sancı başlayıp sonra açılma olan da var benim 5 saat savcıdan sonra açılmam başladı
bikbikbikaak Bebeğin suyu azalmış ama açılma yok diye eve mi gönderdiler anlamadım, suyunun azalması önemli bi şey değil mi?
Senanur07 bikbikbikaak eğer sınırdaysa gönderiyorlar. Benimde azalmış ama tehlike boyutunda değil dedi drum