Seval00seval Kızlarım 14+4 deyim son adet tarihim normalde 17 Ocak ama kese 23 Ocak gözüküyor 6 gün geç ikili tarama testin de her şey çok normaldi kanda biraz yüksekmiş Fetal DNA istedi doktorum 13 gün oldu hala bir sonuç çıkmadı sizce tedirgin olmalı mıyım
Kubilogy_1 Seval00seval benim kanda 35-1 çıkmıştı ama burun ense vs normaldi sonra korkuttu başka doktor beni ben serklaj olcaktim yapan doktor korkuttu kendi doktorum bence normal ama siz bilirsiniz dedi yaptırdık normal geldi
Dilan-dag Seval00seval firmadan firmaya değişiyor canım benim hafta sonu ile beraber 1 hafta içerisinde çıkmıştı sizin de bugünler de çıkar inşallah
Kubilogy_1 aysgl18 kandaki oran oydu genel oran 450 de 1 idi kandaki oran yüksek diye fetal verdik temiz geldi
Seval00seval  Kan testim bu bir şey anlamadım ama ense ve burun normal dedi doktor bir sorun görmedi hiç bir şekilde ikili tarama da