Theaydins Kizlar bugün doktora gittim hamile kalamadigim için. Hormon tahlili yaptı şu an sadece estradiol sonucu çıkmış 43.18 iyi mi? 2017de verdiğim testte 26 çıkmıştı ve doktor tedavisiz çocuğum olmayacağını söylemişti.
Theaydins Rosegul siz gecikme yaşıyor musunuz pcos var mı? 2017de bana pcos tanısı konuldu Nisan’da 37 Eylül’de 26 çıkmış ama o zaman çok fazla adet gecikmesi yaşıyordum