Ay haber haber ver csnım brn klomen kullandım bekliyorum kasıkta ağrı batma falan oluyo son adet 14 Nisan bugün 3+0 görünüyor 4+0 da test yapıcam inşallah vardır ben de 5+2twrihine randevu aldım martta düşüğüm olmuştu erken gitmek şstedim şimdiden aldım randevuyu ama kese vs görür müyüm ben de endişeliyim inaşallah yarın görürsün