Damlanurr0 Asena6532 davraz yaşam Murat hocaya gidin mutlaka çok çok ilgili bi doktor çevremdeki çoğu kişi ona gitmişti zamaninda şimdide ben gidiyorum gerçekten gönül rahatlığıyla gidiyorum memnun kalirsiniz
Asena6532 Damlanurr0 evet ben de Murat hocaya gitmeye karar verdim.Ve gittim.Şuan doğum ücreti sezeryan 33 normal 40 benim doğumum muhtemelen aralık sonu ya da ocak başı olacak muhasebeyle konuştuk yeni fiyatlandırmadan yararlanırsınız eskisi fiyat sizin için geçerli olmaz dedi bu kafamızı kurcalıyor belki ocakta 50 olacak normal doğum bu da bütçemizi fazlasıyla aşıyor
Damlanurr0 1melek1annecik odalarinda herhangi bi sıkıntı görmedim ben daha önce o hastaneye yatışımda yapildi çevremden gidenlerde oldu gayet temjz ve özenli oda denk gelmişti
1melek1annecik Damlanurr0 Çarşamba son kontrolüm olacak 😊hazırlıklı gelin dedi İbrahim hoca 😊 inşallah güzel geçer her şey 🙏
meyra0608 Aselyusra merhaba, tıpta hocanız kimdi acaba? Ben de Okan hoca ile devam ediyorum aynı zamanda Meddeme Havvana hanıma gidiyorum. Daha çok var soğuma ama karar veremedim.
meyra0608 Aselyusra hastaneden memnun muydunuz peki? Herkes Okan hoca çok negatifi söylüyor diyor. Şimdilik öyle bir şey yaşamadım ama siz ne düşünüyorsunuz
Aselyusra meyra0608 negatif bir şey yoksa söylemez. Ben ikisinde de yaşamadım. Ama evet ufacık bir kötü ihtimal varsa bunu söylüyor. Bence bir doktor bunu söylemeli zaten çünkü ya o ufak ihtimal gelir bulursa bu sefer demez miyim doktor bunu nasıl görmedi bana nasıl demedi diye.
Aselyusra meyra0608 hastane eski binaydı ilk doğumumda malum şu an zaten yeni bina daha bir senelik. Eskisindeyken bile bence iyiydi. Yani özel hastane lüks görüntüsü yok ama güven var. Hemşireler tecrübeli bir damar yolu için delik deşik etmiyor seni. Hepsi çok tatlı güler yüzlü. Ben tek kişilik odada kalmıştım o yüzden odam da gayet iyiydi. Her gün temizleniyordu oda zaten ben memnunum ilkinde son ana kadar maddemde de doktorum vardı özele sırf konfor için geçmeyi düşündüm ama ikinci gebelikti düşünmüyorum hiç Allah’ın izniyle tıpta doğum yapacağım yine
meyra0608 Aselyusra sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Ben de son dakika özele geçmek istersem diye iki doktor takipli gidiyorum. Meddemde sadece oda önü bekleme alanı olması beni cezbediyor. Gelen misafirler orada oturuyor diye 😁 herkesin hurraa içeri doluşmasını sevmiyorum
Aselyusra meyra0608 en ufak yolunda gitmeyen bir şey olursa son dk bile olsa özelden çıkıp tıpa gidin ama. Özel hastanelerin para için neler yaptığı malum
Bimiyendis meyra0608 meddeme yeni bir dr geldi sveata diye. Kadın efsane ya. Ben rastgele gittim, ilgisi, bilgisi, tatlı dili o kadar etkiledi ki takipll hastası oldum. Ankara’da geldiği hastanede araştırdım eski hastaları da çok memnun. Aklınızda olsun derim
Sevdepuh Bende davraz yaşama ibrahım akına gidiyordum gerckten bilgisi bakımından çok iyi bir doktor serkilajlı hastasıydım ben serkilaj zamanında anestezi kayanaklı yoğun bakıma girdim sonra defalarca durmak bilmeyen kanamalarım oldu en sonunda suyum gelmeye başladı ve davraz yaşamda kötü anılarım oldugu için gitmedim tekrar sonra tıpa sevk edildim ilk asistanlara denk geldım kızmıyorum ama defalarca uyarmama rağmen serkilajlı olduğum için alttan muayenem yasak dememe rağmen. Muayene edildim ve imza karşılığında çıktım meddeme geldım Ayşe gönül hocaya diğerlerine göre nasıl bilemem ama bana göre hakkını ödeyemecegım bir hoca 21 haftadan 24 haftaya kadar gelebildik hamilelğimde yaşam sınıra ve hocam olsun kadın dogumdaki hemşireler olsun gerckten çok emek verdiler ve psikolojikman beni toparlamaya çalıştılar rabbim hepsının işlerini kolaylaştırsın gerckten nihayetinde bebegım 2 hafta önce dünyaya geldı şuan meddemde yatıyor haftası küçük olduğu için hayati tehlikesi var yoğun bakımda inşallah Rabbım izin verirse bi gün kavuşucaz Zeyneb’imle
Aselyusra meyra0608 hayır yaptırmadım ben i ama tıpta isterseniz asistanlar aracı olup anlatıyor hocaya söylemeniz yeterli
meyra0608 Aselyusra tekrar merhaba, 2 hafta sonra Okan hocayla randevum bu gittiğimde hem fetal dna, hem ikili tarama yaptıralım gibi bişey söyledi. Bildiğim kadarıyla fetal dna yaptırılınca ikili üçlü taramaya gerek kalmıyor. Acaba neden ikisini de yapalım demiş olabilir? Bir de siz ikili tarama yaptırmış mıydınız tıpta kaç güne çıkıyor acaba sonuçlar?
Aselyusra meyra0608 ilk çocuğuma ikili yaptırdım ikinciye yaptırmadım. İlkimde üçlüye gerek görmedi ikili yeterliydi. Okan hoca hastaya tüm seçenekleri sunan birisidir ve asla bu daha iyi diye yönlendirme yapmazz. Sadece yüzde kaç hangisi daha başarılı onu söyler. İstersen hepsini yaptır der. Yani aslında sana fetal dna yaptır dememiştir. İkili tarama kesin sonuç vermez emin olmak istersen fetal dna yaptır hatta o da yüzde 95 dir emin olmak için amniyosentez yapılır der.