Elfklsay ben mecbur ıkınmak zorunda kalmıstım maalesef ama ıkınmak iyi değil diyrlar bilmiyorum
İşin içindne cıkamazsanız doktorunuzdan bitkisel şuruplar var ondan isteyebilirsiniz ben kullanmstım birkaç kez dr tavsiyesiyle besinlerime dikkat edince gerek kalmadı