Kızlar 22 Nisan yumurtalama tarihimdi.
Erken gebelik testleri yaptim
2 Mayıs’ta negatif
3 Mayıs’ta negatif
4 Mayıs silik çizgi
5 Mayıs yine silik çizgi ama bir öncekine göre belirgin
5 Mayıs saat 15:00 gibi kahverengi lekeler gelmeye başladı devam ediyor (ıslaklık hissi oluşturmuyor)
Şubat ayında kimyasal geçirmiştim yine önce çift çizgiyi görüp sonra kahverengi lekeler ve regl ile sonuçlanmıştı. Kimyasal olabilir mi bilmiyorum çok endişeliyim. Sağlık ocağına bu sabah test verdim ama hâlâ çıkmadı.
Şubat ayında yine bu durumda beta önce 20cikti 4 gün sonra 32 ve regl olmuştum. 