a-koroglu Aaabbbsssddff teşekkür ederiz canım trendyol gros shop mağazasından yaptırdım kumaşı yumuşak çok güzel renk ve figür seçebiliyorsunuz ben memnun kaldım
Talentedmom ilayda_2309 ben isimli sevmediğim için böyle alıp takım yaptım en azından hatıra saklarım diye düşündüm
Talentedmom Aaabbbsssddff takım 245 tl ye düşmüş nevrankids yaz çıkar battaniye olarak da bunu alıp takım yaptım
Elif193465 ilayda_2309 [ https://mutluresim.com/images/2025/05/06/1PmyrF.png](https://) Biz de Trendyol böyle bir ürün sipariş verdik on parça çok memnun kaldım kalitesi dokuzu çok güzel
Ben-Hurem-Sultan Elif193465 ay çok güzel 🧚♀️ bende kızım için istiyorum da Trendyoldan ne arayarak çıkar acaba?
Talentedmom ilayda_2309 teşekkür ederim inşallah ilk hemşireye kırmızı kalpli takımı vereceğim teşekkür ederim siz de 🌸
a-koroglu ilayda_2309 yeni görüyorum canım kusura bakma bunları aldım bunlar dışında bol bol ince askılı zıbın aldım ağustosta doğacak bebeğim
Coktaze a-koroglu yaa hepsi çok çok güzel internet sitesinden mi aldınız ben bunlara bayıldım rica etsem ismini öğrenebilir miyim
Nurgunay0 ilayda_2309 bende aldım böyle bir takım yıkadım silindi yazıları belli belirsiz gözüküyor 🥲