Kbraa_27 12 haftalık hamileyim vajinal ve kasık ağrım var resmen adet sancısı gibi değişik aşırı ağrıyor neden ki çok korkuyordum
_Gizem__98 Kbraa_27 çok şiddetli diyorsunuz bahsettiğiniz ağrı normal rahim büyüdüğü için olabiliyor ama doktorlar çok şiddetliyse görünmenizi tavsiye eder çünkü çok şiddetli normal olmayabilir
Kbraa_27 nevaneva Öyle mi ya o kadar çok ağrım oldu ki bende. Çok korkuyorum bişey mi oluyor bebeğe diye
Kbraa_27 buse2507 Öyle bi yerdeyim kii doktoruma yazma şansım yok numarası falan yok özel değil çünkü 😞
nevaneva Kbraa_27 Kbraa_27 kasık ağrısı varsa belkide enfeksiyondanda ağrı olabilir tahlil verin isterseniz genelde alt karın ağrısı bebek ve rahim büyüdüğü için
Annelikyolundabiri nevaneva bu çok doğru, ben daha 10+1 haftalığım. 2 haftadan bu yana ağrım olurdu ama yan kasıklarda rahim hizası değil. Öyle bir şiddetlendi ki nefes alırken bile sancılandım. Dr tek kullanımlık suya karıştırma antibiyotik yazdı 2 güne geçti
10gamze Kbraa_27 doktora git bence büyüyor ondan demişler saçma hamilelikte her ağrı ciddiye alınıp doktora kontrol ettirilmeli
Sema1643 Ben adet tarihi yaklaşınca da adet ağrısı gibi ağrı hala oluyor diye duymuştum hamilelikte eğer hamile kalmadan önceki adet tarihiniz yakınsa ondan da olabilir