Pandaaa1_ malesef ki bn varim 38+1 olduk son bir aydır kasık agrisindan ayağa kalkamıyorum kalkarsak bebek düşecek gibi oluyor kemiklerim batıyor minik minik adımlar atıyorum bazen de halı da surtuyorum yavax yavaş aciliyorum kısacası uzanmaya oturmaya korkuyorum hep ayakta durmam gerekecek öyle de yapamıyorum.Doktorum bol dinlenmen gerekecek bebeğin hazneye girmiş. Ve çok baskı yapıyor çıkmak için.Heran suyun akabilir dikkat et dedi,ağrın çok artarsa durma hemen gel ameliyata alicaz dedi .Çok şükür ki korkulan olmadı cuma günü doğumum olacak..