Kızlar erken gebelik testinde silik çizgi çıkıyor iki gündür, bugün sabah erkenden sağlık ocağında kan verdim hâlâ enabizda gözükmüyor. Geçen aylarda da aynı sağlık ocağında kan vermiştim 15.00′dan sonra çıkmıştı sonuç. Tekrar geri gitmem de zor iş yerinden her gün her gün izin alamıyorum. Bu durumu yaşayan var mı 