Merhaba arkadaşlar gebeliğimin 10. Haftasındayım çok şiddetli alt karın ağrısı var sol tarafta. Diğer adıyla pelvik ağrı galiba. Bu durumu yaşayıp sorunsuz gebeliği devam eden var mı? Doktoruma yazdım kanama olmadığı sürece korkma dedi. Lütfen bu durumu yaşayan arkadaşlar yardımcı olabilirler mi nasıl atlattınız 😔