helen2323 Bu işlemden sonra bence hemen
Melisssa3 Bu gibi işlemlerden sonra bence hemen bebee başlamayın rahim temiz halde olunca çocuğun tutma olasılığı çok daha yüksek, Sabrınızın kalmadığını da düşünüyorum keza bende de öyleydi, Ancak zaten 2.03 ay sonra bebeğe başlarım mantığıyla hareket ederek çok serbest davrandım hiçbir takviye almadım doktorum folik aşıt demir vs bütün takviyeleri kestim istediğimi yedim içtim hatta iki 3 kg da aldım bu dönemde ama gebelik oluştu çok şükür