meryys bende de enfeksiyon cıktı. İshal kusma hatta bayılma vs. 23 aylık kızım da var. Yani ölüm döşeğine girilmediği sürece doktor ilaç yazmıyor. 3 senedir ilaç kullanamıyorum. Hamileliği emzirmesi. Simdi yine hamileliği derken. Büttüüüünn hastalıklarımı dibine kadar yaşıyorum. Bu saatten sonra ilaç alır mıyım sanmam. Vucudum ilaçsız savasmayı öğrendi resmen🤣 alışırsınız ilaçsız hayataa emzirme dönemi de dahil artık full doğal bir yaşam