Byzbydn benim kuzenim var orada çalışan o yardımcı oldu ama oraya gitttiğimde bankoda duymuştum her ayın başında randevu açılıyormuş ve randevuyu 1 2 ay sonraya veriliyor. Randevu alanların hepside orada muayene olmuş olanlar yani kadın doğum doktorları o hastanede önce ordan bi hekime muayene olmak gerekiyor herhalde. Ellerindeki kağıt hep 7 hafta 9 hafta olanlardı yani bebeği yeni öğrenmişler neredeyse o zamandan randevu veriyorlar çok saçma sistemmmm insanları özele yöneltiyor.