Kızlar bu yazıyı yazmak için bende çok bekledim herkesin burda hikayelerini okuyup o anı kafamda canlandırmaya çalıştım ama tabii o süreç hiçte canlandırdığımız gibi olmuyor 🥲 Artık gelsin diye bebeğime yalvarıyordum çünkü doktorum gelmezse 41 de suni ile doğum yaptıracağını söyledi o sabah uyandım hafif regl ağrılarım oluyordu ama dedim herhalde normal ya da yalancı sancı ama hiç durmadan belli aralıklarla devam edince süre tutmaya haşladım 10 dakikada bir gelmeye başladı neyse bşraz hareket ettim vs derken duşa gireyim belki rahatlarım dedim be o sırada kahverengi nişanım gelmişti iyice panik oldum tabii hemen duştan çıktım akşam üstü 5 e kadar evde idare ettim ama duramadım gittim hastaneye 2 cm açıklık bar dediler rahim yumuşamış bence eve gitme yatış yapalım doğurursun dediler kabul ettim yatış yapıldı sancılar gelmeye devam ediyor ağrı atttı ama nstde çıkmıyor dedim hu çıkmıyorsa yükselince nolacak gece 12 buçukta suyum patladı beni doğumhaneye indirdiler ama kafaları yedğm o sancıları karşılarken baskıyı hep makatta istedim hep tuvaletim var gibiydi çok zor bi anda sezeryana alınmak istedim inanın sonra zaten daha da arttıkça dedim bu sefer gerçekten çok tuvaletim geldi ama meğersem bebekmiş sabah saat 09:50 de kızımı aldım kucağıma o çıkış anı mutluluğu rahatlığı kadar güzel birley yok inanın bana evet sancı çok zor çok ama sonrasında dünyalar sizin oluyor beni dikiş çok zorladı herleyi çok hissettim hatta resmen 50 günde dikiş ağrısı çektim bekleyen herkese çok güzel doğumlar diliyorum 😍😍😍