Nazolii el değiştirmiş sanırım şuan biraz olsada düzene girmiş olabilir fakat bundan 2 sene önce yeğenim için gitmiştik yanlış teşhisden ablamın karnından sıvı alımı olmuştu bu da erken Doğuma sebep olmuştu koruya gittik söyledikleri hastalığın olmadığını boşuna sıvı alımı alındığını erken Doğum riski var demişlerdi gerçektende erken Doğum oluştu acilde ki yada normal kontrol çocuk doktorları olsun hiç ilgili bilgili gelmiyorlar 3 ay önce sarışın bir hanımefendiye gitmiştik tekrardan hamile olan Ablam için adını hatırlayamıyorum ne konuştu düzgünce ne bilgi verdi bu konu da yetersiz görüyorum yani tabi yinede siz bilirsiniz göreceli bir durum gözünüzü korkutmak istemem 🤗