Leyl_34 bana da 26. Haftamda 2hafta gerilik var dedi daha sorma beslenmemi çok çom arttırınca bir haftaya düştü zaten bu haftalarda güzel kilo alıyorlar sizinki de toparlar canınızı sıkmayın doktor da söylüyor zaten minyon bebek olacak diye kilo alıyorsa korkmayın