Kahvedelisi Kan sonucum 38,500 regl 3 gün var bana başkaları diyor ikiz olabilir bilmem ne 38virgül 500 çıktı e nabız dan ikiz olur mu ki son adetim 10 nisandı
edacnr96 38bin olması için virgüllü olmaması lazım benim sonucum 40bindi virgülsüz yazıyor. Ben 10 günü geçik bi gecikmeyle öğrendim ve ikiz de değildi doktor da şaşırmıştı hatta şüphelenmişti. Yani 38bin olsa bile ikiz olmayabilir