Sssbbbs Merhaba, 9 haftaya yeni girdik geçen hafta kontrolde sıkıntı yoktu ama iki gündür mide bulantı kusma fazlalaştı kasık ağrısı arada gelip gidiyor bel ağrısı ile birlikte bide baş ağrısı yaşıyorum var mı böyle olan🥹
Berlin Sssbbbs 9.haftadayım ben de,bel ağrısı kasık ağrısı bende de var.Bulantı 9.haftada pik yapıyor diye okumuştum bir yerde fakat doktorum prizin yazdı onu kullanıyorum 2-3 gündür çok daha iyiyim bulantı yönünden
cakirbebek Sssbbbs 9 hafta bitti. 5. Haftadan beri bulantı tiksinme çekiyorum çok fazla ne zaman geçer bilmiyorum sabırsızlıkla bekliyorum 😞
Berlin Sssbbbs valla 9 ay süren var 😆ama genelde 10-11.haftalarda bulantı kesiliyor diyorlar bence az zamanımız kaldı 😇
babyshark__ Sssbbbs ya kızlar benim bat 12mayis 6gunum var eğer varsa uygulamaya gore3+1de bugün geç kahvaltı yapmama rağmen saat 6gibi bir baygınlik hissi oldu elim ayağım boşaldı birşeyler yedim kendime birazda ola geldim ama sersem gibiyim ilk haftalarda belirti olarak yaşayan varmı bunu
Sssbbbs babyshark__ ben hiç yaşamadım hatta o haftalarda adet ağrım başlardı öncesinden o ağrının olmamasından şüphelenmiştim
babyshark__ Sssbbbs benim yumurtlama 28iydi ondan bir iki gün önce göğüs ucumda acı oldu 30u gibi kasık ağrım ve batma başladı göğüs hassasiyeti gitmişti dün sabah gene göğüs hassasiyeti goguslerimde şişti ara sıra kaşık ağrım oluyor inşallah hamilelik vardır