Lil Selam, dün akşam biraz yemeği çok yedim ve şiştim. Ama 24 saat oldu resmen hala patlayacak gibiyim gerçekten bebekler de sanki iyice yukarı çıktılar nefes alamıyorum aşağılarda bir sıkıntı olmadığı için tüm ağrılar yukarıda olduğu için ve doktorum da şehir dışında olduğu için şimdilik sakinliğimi korumaya çalışıyorum ama yani gerçekten bayılıcam göğsümün altından göbek deliğime kadar ağrıyor ve anormal bir şişlik. Yemekten olduğunu sanmıyorum artık ama su bile içsem extra şişiyorum şuanda. 27. Haftanın içindeyim, bunhaftalarda birden bebeklerin yukarı çıkması / üst taraflarda ağrı olması durumu yaşamış olan var mı?